När jag väntar på något gott så väntar jag ibland lite för länge.


Jag vet egentligen inte vad jag ska skriva. Men eftersom jag tagit fram bloggen gång på gång idag så borde det vara något jag vill få fram. Och där tog det stopp ja..
Men men..
Efter några timmar på stan med Bella igår så hittade vi det mesta vi sökte och sen fick vi även i oss lite käk, som vi åt på Fyrakök. Sen gick vi hem till mig en sväng och tog det lugnt, eller nått (".) Strax efter två tog Bella bussen hem till sig och jag mötte upp Malin. Vi körde vårt vanliga race och var nog en smula mer flummiga än vanligt. När vi hittat allt så åkte vi hem till mig. På listan, "vad som skall göras" stod det: FÄRGA HÅR! Så vi tog tag i oss själva och bytte om till mer oömma kläder och började. Resultatet blev mörkt, för min del nästintill svart och för Malin´s del blev det svart, kolsvart! Riktigt sygga är vi nu iaf inför lördagens bravader!
Och där tog det stopp igen..
Idag är det jobb som gäller och jag har nattpasset så imorgon kommer jag nog vara helt slut. Sen ska jag umgås med Cassandra och kvällen hoppas jag få tillbringa med Karin, saknar dig!
svisch

när jag väntar på något gott så väntar jag ibland lite för länge.

Jag saknar dig Gabriella.


Kommentarer
Postat av: Babe

Jag saknar dig

2007-11-01 @ 13:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback