Allvarliga frågor kan sluta hur som helst.



Du är otroligt söt och charmig, fy dig!

Förfest hos mig igår, kan det bli annat än bra?! :p
Vid 18 tiden kom mina vänner Ida och Emmy, mötes vid Maxims för att handla späe, men gick på en nitlott och fick gå till Micro Livs istället, yeye. Sen började resan, eller ja alla mina trappor, kämpigt men vi kom fram tillslut : ) Jörgen kom och strax efter honom var Anna med sitt glada humör. Festen var igårn och vi lyssnade på min vackra musik och sjöng som vanligt. Cassandra och Micke kom en runda och livade upp stämningen lite. De gick dock efter ett tag men vi fortsatte. Riktigt skoj!
När klockan började närma sig halv elva tog vi tag i oss själva och gick bort mot Ernesto. Vi skulle givetvis ta ut pengar först och när jag står där bakom en snubbe i kön så blir jag fundersam, "har jag sett honom förut?" tänker inte så mycket mer på det men sen går jag bort till Ida och dom och då säger Ida att hon med känner igen honom och att det är han från midsommar. haha. Snacka att världen är liten. Så jävla kul. Vi tog iaf sällskap till Ernesto för att sen skiljas åt vid garderoben. Vi tog oss varsin drink och sen började vi dansa, wihooo. Folket strömmade in och det var både känningar och icke känningar, härligt. Musiken var sisådär denna gången men vafan, skaka rumpa gjorde vi ändå.
Mitt i allt kom jag på att jag inte ville ha dom byxorna jag hade, så jag gick hem och bytte byxor och kom tillbaka en kvart senare. Fan var snabb jag var!
Jag köpte någon specialare till drink och den var ungefär lika god som vanligt. Men eftersom Daniel är så söt, så, vafan! :p Efter ett tag gick vi bort mot den andra baren och insåg då att där spelas det svensk musik, lycka! Men eftersom vi då tappat bort Jörgen så går Ida och letar efter honom medans Emmy och jag går upp till baren. Jag tog mig en drink och sen kom en utav "mina" låtar, så då var jag tvungen att stanna kvar. Ida lämnade mig inte ur sticket, tack! Men tillslut insåg hon att jag var i goda händer. Tiden gick fort och när jag kollar på mobilen inser jag att jag har fyra missade samtal och sju sms, haha. Och ändå hade jag ljudet på, yeye. Rätt var det är kommer Ida och säger att dom ska gå och käka fyllemat, klockan tickade alltså iväg ganska bra : ) Jag blev kvar och gick hem ungefär en kvart efter dom. Utanför Palace möter jag min kära vän Malin och hennes gäng, roligt roligt. Får sen ett sms "Hmm. Nu gjorde du mig nästan orolig! Men ska inte störa mer ikväll. Hör av dig imon : )" sååå söt.
Tack Malin!
När jag kom hem insåg jag hur mycket jag hade kvar av min dricka och hur jävla trött jag var. Det blev sängen ganska så omgående men jag somnade inte med en gång. Vid fyra kollade jag på klockan och sen bestämde jag mig för att sova. Vaknade sen tjugo över nio av att det var svinkallt i min lägenhet, konstigt - INTE - då balkongdörren stod öppen. haha. Menmen, jag får stå ut, yeye.
Kvällen var iaf jävligt bra och jag är glad att ni kom.
Allvarliga frågor kan sluta hur som helst.

Grattis Emmy!

Kommentarer
Postat av: Little darling

låter kul .d


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback