hemma


Idag har jag hunnit med mycket. På förmiddagen var jag med Bella, vi åkte bort till Maxi i våra snygga inlines för att köpa hårfärg till henne. När vi hittat det vi skulle åkte vi och käkade på Mc. Efter det åkte vi hem till mig, Bella duschade och sen satt vi och pratade en stund innan hon åkte till jobbet.
Jag sprang sen ner och bokade tvätttid imorgon, 7-16 behöver inte hela tiden, men kan vara bra och ha ifall att jag ska tvätta mitt täcke.
Vid halv fyra tiden gick jag in till stan och hittade mig ganska snabbt lite underkläder, sen vid fyra mötte jag upp Cassandra vid stationen, vi gick bort till grafitti och käkade där. Efter det så gick vi och kollade lite i affärer och vi fick lite köpt båda två, rooooligt!
Vi avslutade kvällen med att ta en glass och stå ute i regnet och prata utanför mitt :p
När jag väl satt här själv funderade jag på vad jag skulle göra, hade ingen lust att sitta inne själv hela kvällen. Skulle badat men hade ingen lust att göra det själv heller.
Så jag tog på mig mina inlines och begav mig iväg vid tjugo över åtta. Hade inget mål men åkte mot Berga, jag rullade på som fanken och vände när jag var i lindsdal, rullade hem igen och när jag kom hem kollade jag på klockan, 22.22. Härligt, två timmar, med ljuvlig musik och enkel träning.
Nu är jag hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback