Ingen vill se eller veta.



Känner en stilla tår rinna nerför kinden, jag klarar inte av att blunda längre. En till tår kommer. Jag vill inte gråta men orkar inte kämpa emot just nu, låter dom rinna. Tänker på allt som varit, allt som kommer bli.
Känner hur besvikelsen och sorgen stiger i mig, känner hur livsglädjen försvinner bit för bit. Vill dö, försvinna tyst. Nu rinner tårarna ännu snabbare, en efter en. Plötsligt slutar dom, bara dör bort som om dom aldrig hade funnits. Jag reser mig, torkar bort spåren från tårarna, fortsätter som om inget hänt.
Gömmer det som nyss hände långt inom mig. Hoppas att någon ska se det nån gång, men ingen ser.
Ingen vet.

Ingen vill se eller veta.


Kommentarer
Postat av: Teddii

JAG VILL SE! Lina, släpp in mig, jag lovar att inte göra dig besviken.

2007-10-11 @ 23:53:16
Postat av: Lina

Tack, vet inte vad jag ska skriva.

2007-10-13 @ 10:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback