Och de då va..


På något konstigt vis håller jag avstånd. Det känns så rätt allting, men...

Saker har hänt sen sist, men eftersom jag nu sitter på jobbet och strax ska bädda min säng (för att se om jag kan få sova någon timme i natt) så känner jag att jag inte riktigt har orken att skriva om allt - får bli en annan dag.
Idag har jag iaf verkligen utnyttjat dagen till fullo. Vi gick upp vid åtta och käkade frukost och gjorde oss iordning för att sen åka till Torsås och möta upp mamma, Karin och Samuel vid kvart i tio. Sen var det marknad för hela slanten - karusellåkning (för Samuel och Karin´s del), strumpköp, kepsköp, godisköp och lottköp - till klockan blev halv ett då jag och Bella åkte till Kalmar.
Vi tog en vända runt systemet och sen gick vi och käkade. Efter det körde hon mig till jobbet.
Och nu har jag kämpat här sen halv tre, har dessutom varit riktigt fartfyllt och roligt idag!
I helgen blir det 37.50 timmars jobb, vilket kan svida lite i ögonen då jag läste att jag även jobbar måndag morgon, suck! Eftersom jag nästan tog för givet att jag skulle vara ledig då så sved det extra mycket, suck igen. Efter en hel helg med massa jobb så hade jag ärligt talat önskat mig en ledig måndag, eller åtminstone en sovmorgon - hade lätt kunnat jobba kvällen, men men.
Jobbar inte alls mycket nästa vecka, så jag får vila upp mig då.

Och de då va..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback