Tack för en underbar fredag

Fredagen var underbar från början till slut. Det började med att det snöade, jag ringde Bella och berättade nyheten :) Sen fanns det tid i tvättstugan så det blev att tvätta lite, härligt. Sen kom Bella och vi åkte och pantade lite och sen vidare mot Nybro. När vi gått en runda på Öb och tagit oss något att äta så åkte vi hem, gick bort till Robban där Bella blev tatuerad. Skitsnyggt! Sen käkade vi och fixade Matilda´s present och sen körde Bella hem mig. Jag gjorde mig iordning och stäade lite. Sen kom Cassandra och hennes kusin och vi dansade och sjöng. Begav oss sen till Palace där vi träffade på massa roliga människor. Jag hade riktigt jävla kul och dansade som aldrig förr. Sen gick vi hem till mig i väntan på Cassandra´s skjuts. När dom åkt så gick jag bort till stationen och tog bussen med Matilda och Bella. Min slutstation för kvällen var Berga.

Tack för en underbar fredag!

Kommentarer
Postat av: Jenny

När ska vi ut nästa gång, tycker du? ;)

2007-10-21 @ 16:20:58
Postat av: Lina

Jadu.. När du kan slita dig från Are ;P

2007-10-24 @ 22:28:10
Postat av: Therese

haha,jadå. Städat å fint..:D
Hade du det trevligt i alvesta då?

Postat av: Lina

härliggt. joda de var trevligt :9

vad ska du göra i ljungby?

2007-10-25 @ 20:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback