Vaken


Faaan vad jag älskar mitt badkar :D Eftersom jag kände av de två timmarna jag åkt inlines redan igår när jag skulle sova så tog jag mig ett bad. Underbart skönt! somnade nästan dock. Var trött som fanken och gjorde mig sen iordning för att sova. Det var som att vända totalt, kände mig inte alls trött, typiskt! Skrev lite, har kommit på att det hjälper lite, vilket är väldigt skönt.
Bestämde mig sen för att gå ut och gå, orkade inte ta på mig mina inlines. Gick ut ungefär vid halv ett, möttes av ett härligt väder och ett lugnt Kalmar, underbart! Vet knappt vart jag gick, såg ställen jag aldrig sett innan. Lite ensamt var det dock, men skönt att gå där alldeles själv (hade tom lämnat mobilen hemma, fast pga dåligt batteri, men iaf :p). Var hemma igen runt tio i tre, det var fortfarande lika lugnt på gatorna. Tog mig en lååång dusch, kollade mobilen och somnade runt fyra tiden. SKÖNT!
Klockan ringde vid halv sju, det var mindre skönt, men jag ställde om mobilen och somnade om.
Nu är jag vaken.

Kommentarer
Postat av: Therese

Du är inte klok! Vågar du gå ute mitt inatten UTAN mobilen??? :)

Postat av: Lina.

Ja, händer de något så gör det. Ibland är det väl kanske det jag vill..

2007-10-03 @ 10:23:55
Postat av: Therese

Att något illa ska hända dig? Hm..hoppas jag verligen inte att du gå runt å tänker på...:s

2007-10-03 @ 13:56:32
Postat av: Lina

ibland önskar jag det. då kanske jag inser hur jävla dum jag egentligen är

2007-10-03 @ 15:05:49
Postat av: Therese

Nä lina, du är inte dum.. Kram på dig! :)

2007-10-03 @ 18:01:45
URL: http://tessili.blogg,se
Postat av: lina

jo, som
visar mina känslor alldeles försent. jävla idiot jag är. sup o själv. nu jävlar.

2007-10-03 @ 21:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback