Älskar dig




Håll mig varm när hösten kommer. Följ mig genom vintern. Följ mig genom mörkret.


Igår vaknade jag av att min lilla skatt tände lampan i rummet, han sprang sen in till mamma och jag hör hur irriterad han är "Lina sover bara". Han springer in i mitt rum igen, jag ber honom släcka lampan, då skriker han "Mamma, Lina är vaken!" Då var det bara att klä på sig kläderna och gå ner med honom.
Fixade frukost till han och sen kollade vi på Nalle puh, den filmen kan han utantill helt och hållet :p
Älskar dig Samuel.

Mamma kom ner runt nio tiden och då gick vi ut och lekte. Busade i sandlådan :)
Emillie ringde sen och vi pratade nästan en hel timme, otroligt för att vara mig.
Vi ska ses på fredag! :D :D

Åkte med bussen till Kalmar, sen gick jag lite på stan och hälsade på hos Zocki. Åkte sen hem och fastnade framför datorn, höll sen på att missa bussen in till stan för när jag sitter där och väntar så inser jag att jag inte har busspengar. Klant Lina!
Men jag hann, haha..

--

Snart ska jag träffa min syster, mitt minne är inte på topp. Glömde bort det helt igår.
Vi ska umgås lite med Madde och sen måste jag bort till Systemet.
Ikväll vet jag inte alls vad jag ska göra, lust att hitta på något, någon?

Imorgon ska jag jobba, 14.30-11.15 på fredag. På fredag ska jag nog umgås med Malin, vi måste kolla lite och bestämma hur vi ska göra sen. Sen på kvällen blir det utgång : )
Ska bli riktigt jäkla skoj.
Ser fram emot det, många som ska med, vilket jag tycker är skoj!

SES PÅ FREDAG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback