Grattis min stjärna

SAMUEL

Det finns en vilja, eller kanske mer en längtan, inom mig och den handlar om dig.
Jag skulle vilja vakna upp till dina små fötter som klampar upp för min trappa.
Jag skulle vilja vara med dig varje dag, få se hur du klarar av saker och ting som kommer i din väg.
Jag skulle vilja höra dig ställa massa dumma frågor.
Jag skulle vilja vara den som du kramar när du ska gå och lägga dig och sova.
Jag skulle vilja höra alla dina tankar som finns inom dig som svävar fram på vågor.
Jag skulle vilja att du var nyfiken och rotade bland mina grejer.
Jag skulle vilja vara den som hämtar dig efter du varit på dagis.
Jag skulle vilja finnas hos dig varje dag för att hjälpa dig om du behöver det.
Jag skulle vilja leva mitt liv hand i hand med dig.
Man ska uppskatta de man har och inse att man behöver varandra. Även om de är mycket jag saknar så skulle jag aldrig kunna vara utan dig. Du kommer alltid att älskas och finnas inom mig.

2007-02-07


---

Grattis på födelsedagen min stjärna.
Vad som än händer så är du bland de bästa som hänt.
Jag älskar dig Samuel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback