Staden


Idag mötte jag upp Karin och Fia på stan vid halv ett tiden. Vi kollade lite affärer nere på Baronen där vi stötte på Anna. Var längesen jag träffade henne så vi snackade lite skit och så, alltid lika trevligt.
Sen gick vi upp mot stan, jag köpte mig en jacka, skitsnygg! (annars hade jag ju inte köpt den)
Vi gick vidare till Grafitti där jag bjöd Karin på käk, medans jag drack mitt citronvatten :D
Efter maten testade Karin en väldigt fin jacka som förmodligen blir hennes inom kort. Sen träffade vi Malin, var sååå längesen! Min vän!
Sen mötte vi upp Madde, kollade lite affärer, jag köpte ett par byxor. Så nu fattas bara en tröja :p
Vi gick sen bort till skafferiet där jag tog en STOR kopp te, väldigt gott! Vi satt och snackade om allt möjligt, vilket var riktigt skönt.
När Madde och Karin kollat upp busstiderna så begav de sig ner mot stationen och jag gick bort till systemet. Tog bussen hem och släppte allt jag hade för att slänga mig i soffan.

Nu sitter jag här och lyssnar på musik och njuter av livet. Vill gå ut ikväll men Malin var ute på sjön och ingen annan kunde. Så jag väntar på att Malin ska höra av sig när hon kommit hem. Så får vi se hur mycket klockan blivit och hur sugna vi är då.
Annars väntar vi till bartömningen på fredag :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback