veckan



Min inflyttningsförfest blev perfekt! Tack allihop!

--

Igår när jag kom till jobbet vid halv tre så möttes jag av Isabelle som skulle gå bredvid, en väldigt trevlig tjej. Kvällen blev stressig men vi hann med allt. Var och bowlade med Peter och det var lika kul som alltid. Har sovit som en kratta i natt, somnade ungefär vid ett tiden och gick upp 23 minuter över fyra, kunde inte sova. Så jag städade och plockade iordning, så när Solveig kom vid kvart i sju var jag trött som fanken.
Jobbade på bra och slutade sen vid kvart över elva. Tog bussen hem och gick då ner i tvättstugan för att kolla om de fanns tvättid i veckan, så jag bokade upp mig på det imorgon. Härligt.
Börjar jobba halv tre imorgon så jag hinner nog städa och lite så innan. Sen är jag ledig på torsdag och då är det tänkt att jag ska inhandla några par skor och lite nytt till garderoben. På kvällen ska jag försöka hitta på något med någon av mina vänner, Malin? : )
Fredagen är jag också ledig och då har jag inget planerat, förutom konstnatten då :p
Lördag jobbar jag kväll, halv tre till tio, med Susanne och på söndag har jag kväll och natt. En rolig vecka med massa ledighet, aldrig fel! :D

Kommentarer
Postat av: M

Absolut =)

2007-09-25 @ 19:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback