23/12

Dan före dopparedan - det är idag det. Ännu ett år håller på att ta sitt slut, jisses vad tiden springer iväg. Men det är väl så när man har roligt, i guess?

Yeah, idag blir det stan för hela slanten med systra min. Köpa de sista julklapparna och sen införskaffa lite kläder o roligt junk till mig själv, alltid! :) Ikväll blir det klä julgranen hos mamma och efter det hem till Torsabyn och slå in julklappar sen mys med min älskling och sen natti natt.

I fredags var det dags för en efterlängtad tjejkväll med dom absolut bästa, det blev som förväntat - mycket skratt, snack och framför allt flum - i love it.
Jag var inte hemma förran dagen efter och då väckte jag mitt gull och sen sov vi en stund. Framåt tolv tiden så åkte vi till da citygross och handlade sushisaker, vidare till Torsås för att hämta kläder och sen vidare till Norje. Vi anlände strax innan fem och började lite smått med maten. Sen var det koncentration från min sida, men fy tusan var gott det blev. Bästa hittills!
Kvällen bestod av god dricka och gh3, även lite starwarslego och en film innan läggdags - då vi insåg att klockan faktiskt var två :p
Söndagen bestod av god mat och kvällen blev massa mys med min Sebastian.

Igår var jag hemma hos min kära mamma, julbakade med Samuel och sen klädde Karin och jag hennes gran. Sebastian och jag kollade på en film och sen var det natt igen.
Nu är det tisdag och en dag före julafton, it feels great!

Jag älskar dig Sebastian!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback