5/12 En kortis

Du tror att du förstår vad du tyckte att jag sa men jag är inte säker på att du fattade att vad du hörde inte var vad jag menade.

Nu var det dags för helg igen, tiden går så himla fort och snart står vi där vid julgranen och säger god jul till våra nära och kära. Jag längtar!

Nu den senaste tiden har jag varit väldigt trött, men jag tror det beror på att jag jobbat ganska mycket. Men fasen va gött när dubbellönen kommer den 23dec.
Funderar på att göra något riktigt roligt med mina vänner och kanske lägga lite på körkortet.
Idag är jag hemma i Torsås, alltså hos familjen Gottfridsson. Är här väldigt ofta nu för tiden, jag trivs. Idag har jag inte gjort speciellt mycket, sov väldigt länge och sen blev det fika med Per-Åke när han kom hem från jobbet. Snart kommer nog min Sebbis hem, då blir det nog att laga mat och sen fixa och dona. Blir utgång för han och Marcus del, troligtvis följer jag också med. Kan bli riktigt skoj. Men då kommer man till det här med kläder, vad ska man ha på sig?! Jag vill ha kjol, men är det för kallt?
Ilandsproblem!

Jag är så glad att det är vi två, du gör mig sådär underbart lycklig! Vissa betyder mer än andra och du betyder mest, det vet du. Jag vill att du räknar stjärnorna på himlen, och alla sandkorn på stranden. Räkna även varje våg från havet och varje fallande regndroppe. Multiplicera detta med verkligheten, då kommer du inse hur mycket du betyder för mig.


Du värmer mig, även de nätter vi inte sover tillsammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback