Det är sån jag är


Folk pratar om mig

Dom försöker komma mig in på livet

Jag vill lyssna på mitt egna hjärta

Jag behöver räkna med mig själv

Har du någonsin förlorat dig själv för att få det du vill ha?

Har du någonsin gått din väg och inte velat komma tillbaka?

Har du någonsin knuffat undan dem du borde hålla nära?

Har du någonsin inte vetat?


Jag tänker inte sluta

Det är sån jag är

Jag ger allt jag har det är min plan.

Jag kommer hitta det jag har förlorat

Jag vet att jag kan

Jag vet att jag kommer göra det rätt

Det är vägen så mitt liv går runt

Idag är dagen

Jag är den typen av människa som menar vad jag säger

Hur ska jag veta om det är värt att prata?

Ska jag ifrågasätta alla steg jag tar?

Med allt jag förlorat, mitt hjärta har krossats - jag vill inte göra samma misstag igen


Har du någonsin funderat på om din dröm kommer bli sann?

Har du någonsin skyllt på världen men inte på dig?

Jag vill inte leva i en lögn

Jag vill inte vinna om jag inte får spela på mitt sätt

Stanna

Ge mig tid att tänka

Måste jobba på min grej - göra min sak

Stanna

Det är inte bra alls att se sig själv men inte känna igen sitt eget ansikte

Att vara ute  - det är ett otäckt ställe

Svaren är inuti mig, allt jag behöver göra är att tro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback