En annan dag.


Jag är ledsen för alla ord jag inte sagt.

Det är försent.

Nu är du långt borta och jag känner mig förlorad, med ingenting kvar, bara drömmarna.

Jag är så ensam.

Minnena håller jag kvar.

Jag kände din kärlek runt om mig och det tog bort smärtan inuti mig.

En annan dag.

En annan dag och plats.

Någonstans, på något vis så möts vi en annan dag.

En annan dag tillhör dig och mig - någonstans, på något vis.

En annan dag.


Du.

Kanske är vi långt ifrån varandra - men jag vet att du alltid kommer stanna i mitt hjärta.
Alltid.

Du är speciell.

Tillsammans.

Jag behöver aldrig vara ensam.

Din kraft ger mig hopp.

Nu förstår jag att även när du är borta så går livet vidare.

Livet går vidare utan dig.

En annan dag.
En annan tid och plats.

Någonstans, på något vis så möts vi en annan dag.

En annan dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback