Ibland vill man vara sjuk..



och ibland inte.

Häromveckan ville jag vara "sjuk" för att jag överhuvudtaget skulle hinna med allt. Nu vill jag absolut inte vara sjuk, iaf inte RIKTIGT sjuk. Det började som vanligt med lite halsont men nu kan jag knappt prata, eller jag kan prata men inte hör vad jag säger. Imorgon är det jobb tidigt, men sen är jag ledig på tisdag, har dock ett möte som jag måste gå på då. Alltså ingen sovmorgon då heller. På onsdag -fredag jobbar jag, härligt med pengar, det behövs.

Att få komplimanger är alltid lika givande, tack Kerstin!
Det betyder mycket ska du veta.

Nu är Bella och tränar i växjö och jag kom alldeles nyssans hem, saknar henne som attan - men förhoppningsvis är jag vaken då hon kommer hem.

Nehe, nu ska jag bege mig till köket och göra god tacogratäng!

Kommentarer
Postat av: Ida

KRYA KRYA KRYA !!!
Krya på dig :)

2008-02-11 @ 18:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback