Kill the lights



Jag är som vanligt väldigt dålig på att uppdatera här, tror dock inte att ni missar speciellt mycket då mitt liv just nu går ut på enbart jobb eller åtminstone så känns det så. Det är ungefär som att jag bor på jobbet och ändå har jag varit sjuk, vilket var ganska skönt. Hör och häpna! Tänk dig själv att kunna ligga i soffan hela dagen och varva det med att sätta sig vid ett dukat matbord och äta och sen ner i soffan igen framför en helt meningslös serie som går på tv UTAN ATT FÅ DÅLIGT SAMVETE! Tragiskt men fy fan så skönt.
Men nu är jag frisk och på fötterna igen, har jobba tre dagar nu och det har varit kaos så jag är nöjd vid tanken av att jag är ledig två dagar nu. Så imorgon ska jag ta en efterlängtad sovmorgon och sen helst inte göra någonting av värde alls. Men har tyvär lite måsten, eller ja, måste inte men känner att det kan vara skönt att få det gjort. Jag pratar alltså om att tvätta vilket är så fruktansvärt roligt, NOT! Men maskinen sköter sig själv och resten klarar jag av utan att somna även att jag känner på mig att jag kommer vara riktigt trött.
Min tanke är även att hälsa på min kära mor och sen framåt kvällen titta förbi hos Ida och hennes pök. Kanske blir det lite spel annars nöjer jag mig med att komma dit och låna deras sköna soffa för att glo lite tv.
På tal om tv så hämtade Sanna och jag våran tv igår, herregud det var som en fotbollsmatch. Men vi fick hem den och den funkar perfekt - jippie.

Idag är det onsdag och efter jobbet så åkte jag med mamma till läkarn och sen vidare hem till mamma. Fick sen skjuts hem till Sebastians föräldrar där jag käkade lite och sen satte jag mig lite vid datorn och klura. Skrev lite och packade sen min väska och hade en väldigt tur då jag fick skjuts till träningen. Var för tusan 7 minus ute, JAG VILL HA VÅR! Träningen var riktigt rolig och jag lärde mig en hel del även om mina lagkamrater inte tror det om dom läser detta :p
Efter träningen ringde jag min kära mormor och pratade ett bra tag och sen kollade jag på tv tillsammans med Sebastians föräldrar. Nu har jag sagt godnatt och sitter här och väntar på min älskling. Funderar på att fixa lite här och göra mys tills han kommer hem inatt. Så kan vi gosa massa och sen somna i varandras famn för att sen vakna upp imorgon pigga och glada. Låter som en utmärkt idé så tar tag i det nu.

Den 12 mars blir det malmö med the gang - gösta herbert och så jag - Danko står på schemat och hotell!!!! :)



Jag saknar dig Farfar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback